söndag 1 mars 2009

Ice tea

Jag sitter och dricker Ice tea Lemon, vilket får mej osökt att tänka på Aiya Napa! Oj vad det gick mycke Ice tea där, och för att inte tala om Long Island Icetea för 2 euro! Mums! Usch vad det var skönt där i solen, bland palmerna,poolen och barerna! Skulle inte alls sitta fel med en till sådan resa.
Man börjar tänka på varmare tider nu när det fortfarande är ur-vinter här uppe i istidsfinland!
Men, det är iallafall första mars idag! Så de börjar ju ta sig. Påtal om 1.3 så fyller min käre far idag, och jag har ännu inte paketerat hans present, damn ^^

Igår spenderades hela dagen med Kristian. Först åt vi på Chili&Lime (igen, ja veeet, men de e ju så sjukt gott). Sedan for vi till prisma för inhandling av min pappas present, haha och så hittade vi en skitcool tröjja med nå halvtöntigt mönster som vi köpte i KIMPPA. Haha, så nu har vi en gemensam tröjja, hu sött e int de! Sedan till Tölby på kaffe,jättegod batong och hallonpaj. Och Kristians mormor klippte återigen hans hår sådär mili-kort som det måste vara, och Kristian såg helt olycklig ut! Oj sötis! Sedan for vi och handlade mat tills middagen, och jag hittade äntligen mina MANDELPOTATISAR som jag sökt varje gång vi ska laga klyftpotatis! De är supergoda!

Idag for vi ganska så tidigt och gick ut och gå på isen där nedanför fängelset! Det var helt underbart väder, speciellt för en ivrig fotograf som mej (; ehum.. nåja, jag knäppte några bilder och sedan började mina ögon rinna som niagarafallen så sen gav jag upp! Varför och åter varför tog jag inte mina solbrills med mej? Nåja, dumt huvu får kroppen lida!

Nu var jag just och kramade hejdå åt Kristian till Buss-stationen, Usch jag får inte se honom på 2 veckor :( Det känns förjävligt! Han flyttar "stuga" denhär veckan, så de måste sitta inne! Han skall ju till den där crap-skolan! Nåja, han är ju så duktig iallafall! ^^

Nu skall jag på promenix med sötis mia :D HEJDÅÅ!

Inga kommentarer: