torsdag 26 mars 2009

Ytterst intressant!

Hejsan!
Idag på morgonen har jag varit och kört på motorvägen! :D Skitkul, mitt köras börjar gå riktigt galant nu, trots typ över 1års paus med bilskolan (; Sedan körde jag raka vägen till jobbet, lyx!
Och sedan hade jag massage-tid klockan 09:40 ( hos massör som kommer till jobbet ibland för att mjuka upp våra stackars dagistantsryggar)!
Det var helt sjukt skönt, har aldrig varit hos nån professionell massör förr, men nu lär det nog upprepas! Man mådde som en prins efteråt (; Sedan gick jag hem från jobbet i solskenet, tog en "genväg" över isen, härligt! Sedan har jag varit ute och gått med mia enda tills nu typ!
Så jag har gått typ nonstop sen klockan4 :D haha, nänå hade nog en liten paus emellanåt men iallafall. Så var vi en sväng och hälsade på Sara och Sami som just kommit hem från Thailand och var bruna som...ja.. negerbollar ?(; Och så såg vi på deras foton! Nej, jag är inte alls avundsjuk! :| Gah! Fusk ;) ! Nåja, sen så gick vi hem därifrån och så har jag pratat med sötkristian en stund i telefon. Nu så skall jag träna lite och se på friends, och sedan duscha! Men först försöka få bort mitt rosk som jag har i ögat, det irriterar så grymt.

Igår var jag hos Sara G och vi lagade världens godaste potatissallad, åt den, såg på Wall-E, drack nån breezer och liknande, och spelade Worms World Party, och skypade lite :)
Jag hade bäst lag i worms! Haha. Sedan så gick vi och sova. Jag sov som en stock och vaknade inte ens fast kristian skickade halv 3 på natten! Sjukt hur djupt jag sov, för jag brukar vakna av minsta lilla ljud oftast.

Nu skulle jag gärna vilja att denna jävla hårda snön skulle smälta bort, och solen skulle kuna skina utan att det är minus 15 och att allting är grönt och fint och SOMMAR!
Jag håxade på att mars snart är slut, vilket betyder att jag har typ 2 fucking månader kvar att jobba :O Helt sjukt ju! jag började ju just. Tiden går fort!

Nu skall jag träna lite innan kristian skulle ringa pånytt! Hejdå till bloggen och hej till svett och friends! Oj crap, dessutom har jag glömt att äta :| Måste jag också göra!
gah, nu blev det för mycket för min stackars hjärna (; HEJ

Inga kommentarer: