söndag 8 mars 2009

Kvinnornas Dag!

Undrar om transvestiter också firar denna dag? :O Man vet aldrig gott folk! Sådär annars (förutom att grubblat på transvestitfunderingar) så har jag spenderat dagen i min favoritmöbel, MIN SÄNG! Jag har sovit, och sovit, och sovit och sett på Cars igen... och lipat :D Haha, måste vara den enda i världen som har sett på en teknad barnfilm som handlar om bilar typ 5 gånger, och gråtit varenda gång! Men den är ju bara för söt! nåja, jag har faktiskt sett lite på friends och ätit emellanåt också!Och så har jag pratat med kristian i telefon och tränat lite och varit ute på en snabb promenad! HUH, nu när jag börjar räkna upp vad jag har gjort så låter det mycket mera än vad det känns. Man borde skriva ner allt man gör på ett papper varje dag, så kanske man inte känner sig så lat. För mej känns det iallafall som om jag har sovit hela dagen (;

usch vad det är jobbigt att sakna! Det känns förstås bra att ha någon att sakna, men just nu vill jag bara Kristian skall vara här och kramas med mej :/ Två veckor låter som en jätte kort tid, men usch vad det är långt egentligen.

Igår satt jag hemma med mamma och pappa och såg på tv åt broilersallad och drack lite vin!
Det var chill! orkade inte göra nåt alls igår heller, vet inte vad det är för trötthet som har etsat fast i min kropp! Nu tänkte jag kanske gå en sväng med hunden och vänta på att kristian skulle ringa igen! WOHO! di hade längre fritid idag! Hallelujah ^^

Inga kommentarer: