tisdag 31 mars 2009

Geocashing

Var med mamma och pappa på en liten "skattjakt" just ^^ Jag hittade min första geocash!
Och gissa vad den innehöll? Kiss,Piss,Urin, whatever? Vem orkar springa och förstöra andras nöjen! åh suck, nåja hittade en senare också på ett annat ställe, den var dock inte full med nån dum unges kisi!
Nåja mina vantar är nog färdiga för tvätten nu, stormossen och kiss på samma dag! :| stackars! nänå inte kom det nåt på dem, men iallafall! FYFAN säger jag bara!

Mitt humör är inte bättre ännu heller, har en stor klump i magen och beslutsångest, fortfarande huvudvärk och illamående dessutom!
Var ute på promenad med hunden idag och plockade lite fina videkvistar att lägga i vatten!
Kan ju alltid pynta dem med lite fjädrar för att få lite påskstämning ! Detta är tredje inlägget idag, men jag har inget bättre för mig just nu !

Inga kommentarer: