måndag 9 mars 2009

Aaah skönt!

Gick just på min trampmaskin en bra stund, och hade även vikter i händerna på samma gång och gjorde rörelser! Nu är jag skönt svettig och känner mig bra! Sådär annars idag så har jag jobbat, sedan sovit, sedan ätit en jättegod grönsakspure soppa som mamma hade lagat! Sedan varit på vad som var meningen att bli en kaffe på ABC med Sara G, men det slutade med att vi satt och slösade upp 6euro på photoplay :D Haha, pinsamt! Men kul var det! nu tänkte jag att jag skulle gå ut på promenad om en stund bara jag har vilat lite.

Idag testade jag mammas nya cykel till jobbet, tänkte att om den är bra så köper jag en likadan, Den var helt fin, helt svart retro-modell från citymarket tror jag? men jag kände mig som en total tönt när jag cyklade med den, eftersom min vanliga cykel är en mommo-ped med styret mycke högre än sitsen, så man sitter som i en traktor (; haha, men denna hade då styret typ lägre eller i samma höjd! Det kändes som om alla sku ha stirrat på mej när jag cyklade :| Så nu är den stora frågan om det går att höja styret och om det känns bättre! Då kan jag kanske överväga att köpa en för 119 €

Jag har en konstig (o)vana av att alltid komma till frissan med håret som en kvast, jag vet inte varför, men det blir alltid så? Alltid skit väder så mitt hår blir ostyrigt och fult, och så hinner jag aldrig i duschen före heller när jag oftast har tid direkt efter jobbet! Men i morgon skall jag tamefan lägga i alla jävla frissaprodukter jag bara hittar så ingen kan klaga på att mitt hår är nött och att jag inte använder skydd för det! Vilket jag gör, med det märks aldrig när jag kommer dit med håret i en ostyrig hög! hihi, Imorgon hinner jag kanske fixa till det lite ;D nu låter jag pryd och dum, meeeeeen iallafall (;

Snart ringer älsklingen min, och jag skall gå ut på promenad! Hejsvej

Inga kommentarer: