torsdag 5 mars 2009

Nack-Helvete :/

Imorse vaknade jag helt som vanligt, åt ett knäckebröd helt som vanligt, klädde på mig helt som vanligt, och skulle bara gå på WC snabbt innan jag skulle cykla iväg till jobbet, åså bara skar de till i hela nacken! Nåja, dit for den dagen! Nu sitter jag med en klottig Voltaren smörja i hela nacken och kan inte röra den! Hoppas det går om fort, för i morgon på jobbet har vi Barnens OS i botniahallen, och då måste jag nog vara på plats! Om jag för nacken lite för mycket åt nått håll så skär de till i hela kroppen känns de som, de liksom strålar ner i rygg och armar! Hur lyckas man få nackfel av att sitta på WC? jag är nog fan duktig jag! Jag gjorde i princip ingenting? Skulle ha förstått om jag typ gjort någon hastig rörelse eller slått den i nåt. Men nix! Den bestämde sig tydligen för att strejka idag!

Igår var jag med sara och var jätte coola_tjejer och var ut på en liten road-trip! Haha, nejmen vi var till Kodi först för att duktiga sara hade råkat bita av sin piercing?! så hon måste ha en ny stång åt den och han har ju allt sånt till förfogande. Sedan for vi på Kaffe + ägg & skink smörgås till ehum... ABC! Sedan for vi till Saras och Samis och chilla en stund! Det var riktigt roligt.

Idag saknar jag Kristian, precis som alla andra dagar, men idag känns det mera! :/ troligen för att jag är lite nere idag när min nacke känns som en bomb som sprängs om jag rör på den! jag vill bara att dethär året går så snabbt som möjligt! Jag vill inte ha såhär mycket distans! GAH! Militären är nog lite som en paradox, för visst är det bra, och vissa karar behöver nog militären för till kom ner på jorden, nu menar jag inte kristian, men många andra (; hihi, nejmen iallafall. Men sen igen så är det så hemskt att ens pojkvän skall vara så långt borta, och måste springa,krypa och härja där i nån skog ända tills di e så slut så di int ens ork ät karkki! å DÅ ede för mycket, en man måste alltid kuna orka äta karkki (; haha! nånä... men nu kan jag inte sitta här mera, för min nacke kollapsar!

HEJ!

Inga kommentarer: