tisdag 31 mars 2009

Fyfan!

Usch och blä vad stormossen stank! Jag trodde seriöst jag skulle spy flera gånger :| Och dessutom fick jag en hemsk huvudvärk som trots att jag sov just i en och en halv timme, fortfarande dunkar i mina tinningar! När vi kom därifrån tvättade jag mina händer åtminstone 5 gånger med tvål, och med desinfektionsmedel! yäk, det där är ett ställe som jag direkt addar till min "aldrig jobba på" lista! :D
Jag mår inte så bra just nu, känner mig fortfarande lite som en boll som blir kastad av och an!
Just nu skulle jag bara vilja försvinna i nån månad! Sorgligt men sant, så känns det!
Enda jag skulle ta med mej skulle vara Pengar och Kristian! inte överhuvudtaget behöva bry mig om nånting annat! Oj älskling kom hem nu :/

idag på jobbet gjorde vi en ganska intressant sak! Vi "tanter" fick en plötslig ide om att skära våran jättetjocka kaktus som stod i fönstret mitt i tu för att kolla vad som fanns på insidan. hihi :D Den lutade och var allmänt ful så dit for den! Den var svampaktig och vit innuti (;
Stackars kaktus!

Nu är det jättefint väder, och jag skulle gärna vilja gå ut och gå! kanske vill hunden komma med ^^? Fast jag har så förbaskat kallt ! åh, sommar kom nu!

Inga kommentarer: