lördag 7 mars 2009

Dagen efter

Våran "vi sitter och chillar och dricker lite vin" plan för igår så sket sej ganska ordentligt !
Iallafall mitt dunkande huvud idag så säger att det nog blev mer än "lite vin" igår (;
Kvällen började hos Sara och Sami ! Sedan satt vi där då, Sara,Jag,Verro och Jennifer och pratade en massa kul som man oftast gör på förfester, och hade lite massage där emellanåt :D För jag skulle visa mina massage skills åt verro ;D haha! Sedan for jag,verro och sara till omalleys och satt där en stund och träffade lite folk, chill! Sedan var vi ju förstås inte så smarta så att vi avslutade kvällen där, utan jag och Sara drog oss vidare till Hullu Pullo ! Haha, mitt första besök där iallafall! Jag upptäckte återigen att jag är ehum..."skitbra" på finska efter lite för mycket av det goda! åh herregud, tur att alla andra är minst lika fulla så de inte minns min hemska finska(; Nåja, kul var det ju iallafall ! Sedan taxi hem och sova!

Idag har jag...sovit! I princip hela dagen. Vi planerade igår att vi skulle fara till stan idag, men tröttheten och det dunkande huvudet tog över! (; så det blev att sova istället !
Ikväll skall jag laga en stor sats med Broilersallad åt hela familjen! Det är ett "eget" recept, så jag hoppas att det blir mumsigt!

Ibland känner jag mig som om jag måste fungera som en robot! Men jag är bara människa, och då blir jag otillräcklig då jag inte kan. Jag tror att alla känner så ibland!

Jag vill att Kristian kommer hem nu :( om en vecka får jag se honom igen! ^^ <3
Det värsta är att vi har 1års dag idag, å han sitter inne i milin! :( Jag skulle så gärna ha spenderat denna dag med honom! men nåjo, de går ju inte, å vi kan inte ändra på de heller så :/ blä!
Ett år med dej älskling! Du är så underbar! <3 Bilden är från min student förra våren! haha, ignorera att mitt bröst som är rött som en kräfta! Uteservering på studentfesten var inte det smartaste i strålande sol (; hihi Men Kristian är iallafall söt ^^

Inga kommentarer: