söndag 29 mars 2009

Helgen

Min helg har varit helt underbar, tack vare min underbare Kristian!
Usch vad det kändes idag när han skulle tillbaka till milin :/
På lördagen var vi lite till olika ställen och sedan och åt på rax, usch jag orkade just och just 3 bitar! Sen tänkte jag seriöst rulla ut därifrån av vad jag var mätt ! :D
Kristian tryckte i sig 9 stycken :| plus massor av broiler,glass,kaffe och sallad, hur orkar män äta så himla mycket? :D Sedan for vi till ehum...ABC på en kaffe och spelade photoplay ;D haha, moget. Men det var skitkul! Nåja, tidigare hade vi varit till LIDL och köpt lite dricka för vi tänkte fara ut en sväng på kvällen, men hör och häpna, vi somnade istället :D haha! Så vi beslutade sen när vi vaknade att vi nog stannar hemma och ser på family guy och gosar istället.
Nu sitter jag och äter pistagenötter, det var länge sen sist, fyfan vad goda dom är!

Usch vad jag inte alls ser framemot denhär veckan! Vill bara det skall bli helg igen.
Nä, nu tar allting emot, det är som en enda stor paradox! Och nu saknar jag redan Kristian så mycket så det gör ont! Fyfan för dendär jävla militären och fyfan för mina pms humörsvängningar som jag tydligen har just nu, var på bra humör för en liten stund sedan.
Nu har jag en stor klump i magen :/ Idag skulle jag ha kunnat göra som ett litet barn gör när mamma skall åka bort hemmifrån, tagit fast ett kramgrepp runt benet på Kristian och suttit där och gråtit och vägrat låta honom åka iväg pånytt! hihi :D Nå kanske inte, men iallafall. Usch!
Nog för att det idag var jag som for iväg förrän han skulle till bussen!

På torsdagen öppnar ginatricot här i vasa, vet inte om det är bra eller dåligt, det som är bra är att man inte behöver åka till tammerfors eller hesa eller nåt liknade för att handla kläder där, och det som är dåligt är ju att nu kommer det att bli lite som H&M eller veromoda eftersom alla kommer att gå med samma kläder! Så är det tyvärr här i lilla vasa.

Åh, nu skall jag gå och se på friends eller nåt, och fortsätta sakna Kristian ! :(

Inga kommentarer: