måndag 2 mars 2009

Vardagslyx!

Idag har jag haft en bra dag på jobbet. Jag har målat med vattenfärger, ritat, klippt, laminerat, och klippt igen ! Reslutatet blev mycket söta insekter till en ny modern mathjälpar tavla åt kidsen! Jag är nöjd med min produktion hittils! Lyx?

Idag har jag spenderat kvällen hos malin och sett lite på säsong 1 av SATC (Sex and the city), och förstås blivit halft ihjälklöst av malins underbart söta lilla katt Bo-göran. LYX?

Igår var jag svintrött, jag lade mig i sängen för att vila, och vaknade 5 på morgonen med alla kläder på och madrassen halvt på golvet och en burk med vindruvor brevid huvudet?! Nåja, utvilad var jag iallafall! Man sover så mycket bättre efter att ha varit ute på långpromenad innan läggdags! Sånt är LYX!

Att återupptäcka kläder som man trodde man aldrig skulle använda mer, de e lyx! man blir glad av att se att bara ett par nya söta strumpbyxor kan piffa upp en gammal klänning så den ser ut som ny! Perfektos!

Snart skall jag färga mitt hår! har även funderat på att klippa det i en ny frisyr, som är ganska kort! :| Men jag har kommit på nu att jag faktiskt inte vågar, för varje gång jag klipper det, så vill jag ha tillbaka mitt långa hår! Så nu får det vara långt en stund till iallafall! Men färgning är nog på G! min utväxt börjar bli hemsk, så ja! Jag tror att jag skall färgade lite i samma stil, men lite ljusare. Nytt hår, DE E OCKSÅ LYX!

Nu skall jag snart ta mig en lyxig nattsömn så jag har en lika lätt jobbdag i morgon som idag!
Imorgon skall jag umgås med min granne och kompis Lena, som nu äntligen har kommit hem till Vasa på besök! LYX!
Nej nu räcker det med lyxigheter för idag! Gonatt!

Jo, nej, jag glömde att nämna att min pojkvän, Han är också LYX! och så sööt! ^^




Inga kommentarer: