onsdag 11 mars 2009

Viktiga punkter

1. Jag svor, jag smällde i dörrar och jag halvlipade efter mitt frissabesök! Har bara en sak att säga, JAG LOVAR DYRT OCH HEDERLIGT ATT ALDRIG FARA DIT MER! Jag har fått höra så mycke skit av min frissa som jag haft i herrans många år, och nu är det finito med den saken! Inte nog med det heller, hon klippte inte som jag ville heller,min pannlugg är inte ett dugg så som jag menade, så that´s it! Kundbetjäning är kundbetjäning, d.v.s Kunden har alltid rätt!

2. Idag känner jag mej bra, (förutom att min morgon började som katastrof och att min pannlugg e skitful) för jag har nämnligen varit på långpromenad med mia, och då menar jag faktiskt LÅNGpromenad! För det tog över 2 timmar och jag var helt mega trött efteråt, och jag brukar aldrig vara trött efter vanliga långpromenader! men iallafall så var det jätteskön feelis efteråt, och sen tog jag dessutom ett tungt och svettigt träningspass med min trampmaskin och mindre vikter medan jag såg på friends :D Och så har jag tvättat kläder tills tvättpulvret tog slut! damn!

3. Jag har mina perioder när det gäller vissa öh... födor? Jag har haft en nudelperiod, en ägg period, en nötperiod, och nu är jag inne i en tomatsopps-period! tacka gudarna att det är nåt någolunda nyttigt denna gång (; tomatsoppa 4-life!

4. Nu är det bara imorgon kvar och sen kommer Kristian heeeem! Oj vad jag längtat efter honom nu i 2 veckor! Oj goooos! Jag skall gosa ner mej hela helgen och bara göra roliga saker som inte är jobbiga, som att vara ute och äta, och gosa? ;D hihi

5. Helgen efter denna, så skall vi fara hela familjen (och troligen Kristian) till hesa på min kusins konfirmation! Detta betyder bara en sak..... Ideapark och GINATRICOT och...DIN SKO!<3 och mango finns väl där också dessutom! nåja, iallafall jag skall hinna med mycket shopping påvägen till helsingfors! Skulle gärna vilja gå lite i hesa också, men jag vet inte om vi hinner med alla konfirmations kaffen,middagar och kyrkor och grejs! ååååååh, jag får lön i övermorgon dessutom, så jag kan slösa med gott samvete!

6. Natinati! <3

Inga kommentarer: