tisdag 31 mars 2009

Avfallshantering

Idag skall jag få lära känna baksidan med mitt annars roliga jobb! Dagis är ju inte bara till för att leka och stojja, man lär ju sig även saker där, trots att man själv knappast hade nån aning om det!
Så vi har just haft sophantering som tema, och som en trevlig avslutning på det hela så skall vi på utflykt till STORMOSSEN idag :| för de som inte vet så är det Vasas avstjälpningsplasts! (skrivs det sådär?!) Det kommer säkert att vara söta små ångor av pressat avfall som kommer att typ få mig att kräkas! :D Haha, nånej så pryd är jag väl inte, men iallafall ! Det kommer säkert att vara intressant det också! har inte varit på stormossen sen jag själv var i dagis/lågis ålder! När man tyckte det var spännande ifall man skulle hitta nåt intressant att ta hem där bland råttorna och kråkorna :| oh god! Nu måste jag börja fara dessutom annars hinner jag inte ens med bussen dit (;
HEJDÅ!

Inga kommentarer: