torsdag 19 mars 2009

So long suckers! :D

Haha, nånej! jag hoppas att ni inte tar min rubrik så allvarligt (; Men i morgon bär det av till Hesa!
Åh, jag har längtat massor till det! Bara att få komma lite bort från den här trista staden gör mej på superhumör! Jag har dock tjuvstartat lite med shoppingen :/ Fy på mej, men jag hittade en ursöt klänning vid alexi13 ! Men resten var faktiskt till, ehum välgörenhet.. typ.. För jag köpte en vit tröjja och Kristian som är i milin och inte har några pengar (; och en scarf åt mamma som inte heller har några pengar (; haha! Fast scarfen ville jag nog ha själv också! så vi får dela på den helt enkelt!

Detta är vad jag köpte idag!
Cosmopolitan är ett måste till den långa bilfärden! hihi!
Åh, min mor ska laga laxpasta idag, med kokosmjölk och lime (lite liknande den som vi lagade hos mikki nångång i tiderna) ! ååååh, och jag har beställt sallad med tomat,rödlök och fetaost i soltorkadtomat olja! Kristians mamma lagar alltid sån sallad, och det är så himla gott!
Oj om vädret skulle vilja fortsätta att vara såhär underbart! Jag invigde tillochmed mina solbrillor igår när jag och Sara G var ute på promenad! Underbart, jag väntar så på våren och sommaren. Nåja, igår så var jag och sara också till lidl och köpte stora räkor! ^^ mumsfilibabba!
Och jag testade Karlens Lime Long Drink! Alltså lime lonkero, tänkte att det skulle vara gott eftersom jag älskar lime, men då tänkte jag ju inte på att det var vid lidl jag handlade, den smakade... som en äkta finne skulle säga, PASKA! Alltså inte så gott!
Meen, nu skall jag kolla på Friends och träna lite !

AH, jag glömde berätta något ytterst viktigt! Jag har idag (typ!?) för första gången i mitt liv bara slängt upp håret i en knut, satt upp pannluggen med spännen, och faktiskt vågat visa mig i stan utan att känna mig obekväm :D jag är nämnligen en såndär som inte tycker om att ha upp håret, utan har det oftast löst! Men nu måste jag (pågrund av misslyckad pannlugg) ha upp den med spännen varje dag i vilket fall som helst, så lika bra att testa lite nytt nudå (; Hurra för mej!

Imorgon får jag gooosa med världens sötaste Kristian <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söööt klänning ! :)

Sofia Troberg sa...

Jo visst är den jättesöt (; tänkte jag inte alls skulle köpa nåt idag istan utan spara shoppandet tills i morgon, men jag kunde inte motstå denna sötis (;