fredag 27 februari 2009

Jag suger på shopping!

Jag tror jag snart kommer till det skedet när jag måste erkänna att jag börjar bli lite shopaholic!
Jag borde ha någon som hejdar mej när jag är ute på stan! Var med Sara G på stan idag för att köpa en present till Pappa som fyller på söndagen! Jag kom hem med en zebraklänning,3st färgglada tights, mer underkläder, en vit skjorta,spännen och hårinpackning av märket sebastian....men inte en endaste present åt pappa! och orsaken är inte för att jag inte hittade nåt passande, utan för att jag totalt glömde bort det i all shoppingyra! SUUUUCK! Så nu måste jag fara imorgon istället pånytt! Alltså jag måste ju vara helt puckad? Hur kan man glömma bort målet med en stadstripp?Dum,dum och åter dum!
Här är mina fynd!


Nåja, sen var jag på super bra humör och jag och Sara var hos mig och provade massa kläder, och skrattade och allmänt kul åt saker och ting! Sedan fick vi brottom och skulle till loppis för att föra någå saras grejs dit! Och jag tänkte som vanligt ingenting utan sprang iväg till bilen i mina nya lila tights! när jag satt mej i bilen håxade jag att min vinröda jacka såg väldigt lila-aktig ut med mina ill-lila tights! OCH dessutom min zebraklänning under! jag såg ut som en misslyckad färgpalett ;) Satans snyggt! ehum...Nåja! alltså de som inte känner mej och läser dehär måste ju tro att jag är helt blond eller bara allmänt vrickad :D! Har tydligen en sån dag idag! Nåja, och sen när jag kom hem, så tyckte mamma att mina kläder var FULA! :( "int kan man ju ha på nå som ser ut som djurskinn" ! Dit for min glädjeyra! haha, nånej, inte kan jag ju börja ha mamma som klädsmaks rådgivare heller (; haha, nå det var ganska förståerligt med tanke på min fina klädsel som skärde sej ganska så mycket !

Snart kommer kristian hem! om 4 och en halv timme! WOOO! Älskling vad jag saknat dej! och häljen efter dehär måste han sitta inne, de e just typiskt! Vi har vår riktiga 1års dag då :(

Nu skall jag möblera om i min garderob! för den är så microskopiskt liten så att jag befarar att den rasar ihop under tygden på mina tjocka vintertröjjor snart :D TJADÅ!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

hu myki underkläder (Läs: trosor) måst int du redan ha vi dehär laget?! :D Tycker du köper nya såna varje gång du handlar nånting!

Sofia Troberg sa...

Förklarade ren detta i en kommentar i ett tidigare inlägg! och jag står fortfarande fast vid min åsikt!
en kvinna kan aldrig ha för mycket trosor! :D Och ja, jag köper mer varje gång jag är i stan ^^