tisdag 17 mars 2009

Helg uppdatering!

Hej, nu har jag inte skrivit på några dagar! Orsak? Jag har helt enkelt inte orkat!
Men helgen var kul, på fredagen så umgicks jag först med Ciila,Mia och Emme en stund. Roligt att träffa Ciila som annars bor i Stockholm nuförtiden ju! (: Sedan så kom min älsklings Kristian hem på loma halv 11 tiden, och vi for nog bara hem till mej och sov!
Sedan Lördagen! Som start på dagen blev det lunch på Chili & Lime (som vanligt), sedan var vi och handlade lite till citymarket och GW Galleria i stenhaga. Och så var vi till wayne´s coffee på varsin god kaffe också! Jag hade som mission att köpa en ny rakhyvel, för min gamla var så otroligt dålig, Och nån i min smak fanns det inte vid citymarket, såå vi måste ännu fara till minimani, så att kräsna jag skulle få min drömrakhyvel (; (vilken visade sig att inte fanns, så jag tog en Venus Breeze som var lila) hihi :D Nåja, sedan lyxade vi till det med en sen middag på Rosso, det var mumsigt^^
på kvällen så satt vi och såg på futurama film och drack lite vin ;D Vinet hette Chill out och stod verkligen för sitt namn, jag somnade efter ett glas :D HAHA!
Söndagen var både jobbig, tung och rolig! Jag och Kristian for iväg till tölby för att äta lunch hos kristians föräldrar! GUD SÅ GOTT! Jag vräkte i mej massor. Sedan skulle vi handla ingredienser till våra hemmalagade burgers vi skulle fixa till på kvällen! Men före maten så hade Kristian övertalat mej att vi skulle fara ut på en joggingrunda! (; HAHA, visst det gick helt okej, om man bortser från genomsvettig sofia med gigantisk blåsa på hälen och en halvblå tånagel och ett par dödssjuka ben! Skulle ha gått mycket bättre om jag skulle ha fått jogga i min jogg-takt! Men mili-Kristian som är van att springa typ 24/7 , så sprang ju iväg som en häst! och jag flåsade med (; suuuuuuuuuuck! Sen när vi äntligen kommit oss hem, och skulle laga mat så började jag må dåligt och kunde inte ens äta en hel burgare :/ buhu!
Måndagen så jobbade jag till 4, sedan gosade jag med kristian tills han skulle fara iväg till dedär jävla koncentrationslägret tillbaka! Efter det så fick jag mia övertalad att komma ut på promenix i slasket! ^^ det var skönt att gå, men mina sjuka ben och min blåsa mådde inte så bra! Min blåsa är nu påriktigt så stor så jag är rädd att hela min häl försvinner in i den (; haha
Idag på morgonen berättade Pappa en hemsk nyhet! våran ena hårdskiva har craschat :/ så nu är halva mitt liv borta (; iallafall alla friendsavsnitt (; buuhu!

HURRA, snart är det Fredag igen, vilket betyder 3 saker! IDEAPARK,KRISTIAN, OCH HESA! <3

2 kommentarer:

Emilia sa...

Hahha, vi drack också Chill out i fredags, och tack vare det så gick jag samma öde till mötes som du ;D

Sofia Troberg sa...

Hahah :D vilket djävulskt vin !