onsdag 4 mars 2009

Redan Onsdag!

Idag har jag jobbat som vanligt från 09:00 - 16:00. Sedan har jag varit ute och gått med Lena som varit hemma nu i några dagar! Så var jag in via min frissa också! så nu blir jag troligen ca 100 euro fattigare igen, men ett nytt hår rikare! Usch va pengar flyger iväg lätt nuförtiden. Man borde ha alla pengar i kontanter, så skulle man vara mer försiktig med dem, men när de är på ett grönt plastkort som inte alls tycks lida av att åka igenom kassamaskiner lite nu som då, så är det direkt mycke lättare att slösa! Men iallafall så är mitt hår i akut behov av lite upp-piffning! såå, jag måste väl punga ut med lite cash nu då! :D
Jag är rädd att mina naglar har gett upp, och tagit självmord! de stackars små liven orkar inte alls hållas ihop. idag har det varit kramsnö, och jag fick en vision av Sofia 5år som bygger snögubbe på gården införd i halare med sött snögubbsmotiv. Och jag bara ville att Kristian skulle vara hemma så vi kunde laga oss ut och bygga ett jättelikt snömonster men morot till näsa! Men inte kan jag ju vara så patetisk att jag står själv och bygger, det är ju inge kul alls :(
Oj vad veckorna går fort egentligen, det är redan onsdag idag, och den är snart slut, och sedan torsdag! huhu. Kanske det inte alls är så himla länge tills Kristian kommer hem. Men usch vad jag saknar honom.

Ikväll skall jag göra nåt med sarus en stund! Får se nu riktigt vad vi hittar på ^^
men nu skall jag iallafall gå i duschen för mitt hår ser ut som ett bo för typ kråkfåglar?
Hejhopp!

Inga kommentarer: