lördag 21 mars 2009

Helsingfors!

Jepp, nu börjar kvällen och konfirmationsfesten lida mot sitt slut här i köklax! Jag och Kristian sitter på varsin dator och nördar och orkar inte varken gå eller stå eller vara sociala mera!
Vi har vaknat, fixat oss, farit till esbo domkyrka och suttit där i vad som kändes som 5 timmar fastän det bara var 1. Sedan har vi ätit smörgåstårta och ceasar sallad tills det stod ut genom öronen och hälsat på massa folk som knappast ens kände igen en! Nåja, sedan efter all mat och dryck så stack jag,Kristian och Simon till Hesa för att gå på stan! YES, bästa shopping sällskap man kan önska sej, sin Bror och sin Pojkvän! HAHA! not! Nåja det gick iallafall riktigt bra och jag shoppade återigen för mycket! Igår shoppade jag ren upp typ halva ginatricot vid IdeaPark, så dagens shopping var ganska onödig egentligen! Äh, vad säger jag, ingen shopping är onödig (; höhö!
Så blev jag överlycklig när jag hittade mina 1liters dumb blonde shampon på rea här i Helsingfors, för i vasa har de nämnligen inte dem på specialerbjudande någå mera! LYX!

Nu efter massa gående på stan så är jag genomtrött och har genomsjuka fötter och genomtom plånbok! Så nu har jag laddat mina krafter med mer smörgåstårta och vin, så nu är jag mer dåsig och trött i huvudet istället! Jag har ganska mycket saker med hit slog det mej just när min kusin oscar utbrast, "alltså du har ju mer saker i mitt rum än vad jag själv har här" HAHA! (Jag och kristian sover hans rum nu i två nätter!) Jag är dålig på att packa!

Kommer foton senare, orkar inte alls lägga in någå foton nu här på mina kusiners dator!
Nåja, jag orkar inte överhuvudtaget skriva någå mera heller (; så nu skall jag fara och kramas med världens bästa kristian istället en stund! HEJDÅ!

Inga kommentarer: