onsdag 1 april 2009

April april din dumma sill!

Haha, första April är alltid lika kul, även om jag som liten hatade denna dag, för att jag var så rädd att bli lurad, och mamma lurade alltid mig att det var en älg på gården! och jag gick på det, varenda gång! Jag är själv dålig på att luras, kan inte hålla mej för skratt, fast jag fick ett barn lurat på dagis idag, att vi skulle ha en kinesisk fisk med 3 ögon till lunch! hahahah, och vinnaren av dålig fantasi ääär....tadadadaa.. SOFIA!
Just när jag stod på dagisgården och fånade mej, så kom pete (youknow helikoptern) flygande över dagisgården ganska lågt, och jag förståss ropade åt alla kids att de skulle vinka åt den så de skulle bli glada! Haha, då svängde pete och kom ännu lägre och flög riktigt sakta över dagisgården!
HAHA, jag hoppas verkligen de gjorde det för barnens skull och inte för att de trodde vi hade nån nödsituation när vi vinkade hysteriskt (; Nåja, snälla var de ju iallafall, barnen tyckte de var häftigt!

Dagens vårtecken fick jag även se när jag cyklade hem från jobbet i solskenet! På en egnahemsgård så blommade det fullt med vita fina blommor längs en vägg! Jag blev genast på bra humör! jag såg också en fluga utomhus! NAJS! vårkänslor är det bästa som finns.

Snart är det påsk också! då får Kristian vara hemma från torsdag till måndag! ååh, jättehärligt!
Hoppas det är bra väder då så man kan vara utomhus. Nu skall jag ta ett svettigt träningspass och se på friends! MOJ

Inga kommentarer: