torsdag 26 januari 2012

Unknown

Såg på denna film idag! Tyckte den var helt bra och spännande. 

Dagens konstateranden

- Jag kan inte stiga upp tidigt när jag skall sent till jobb eller skola utan att somna på soffan och bli dödstrött pånytt.  
- Min mp3-spelare slutar spela då den blir för kall så jag måste ha den inne i en strumpa inne i fickan.
- Huvudvärk är ingen rolig grej, speciellt inte då den strålar ut från nacken. 
- Kan inte äta middag före klockan 5 för då blir jag dödshungrig på kvällen och måste äta smältost direkt ur burken eftersom vi inte hade annat i saltväg i kylskåpet. Haha rekommenderas inte....

2 kommentarer:

Lena sa...

Har också sett filmen och gillade den också! :)
Men du..håller på att göra en ny blogg åt mig på blogspot..minns att din mor hade skickat nå länkar på bra designhjälp sidor åt dig då när du sku laga om din..minns att hon hade kommenterat det i ett inlägg (eller minns jag heeelt fel?) men nu hittar ja int det...Int råkar du veta någå bra länkar?

Sofia Troberg sa...

Aah, vad kul :D Jo denhär länken skickade hon åt mig! Men Kristian hjälpte mig så jag har inte hunnit kolla igenom så mycket där ännu. http://fixa-din.blogspot.com/