måndag 30 januari 2012

Dagens shopping!

Är helt slut idag. Sov konstigt...fick uppleva en såndär trevlig sleep paralysis igen som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Nu är det skönt att äntligen få lägga mig ner i soffan och inte koncentrera mig på annat än att tugga sönder mina nötter jag just köpt.

Idag på förmiddagen var jag i stan och shoppade lite nödvändiga grejjer. Och så var jag och kollade lite på då våran presidentkandidat Pekka Haavisto talade i Rewellcenter. Här kommer några (inte så snygga) bilder från min shopping:


 Toplack från kicks


Nya Sachajuan shampo och balsam från kicks.


John Frieda collection silver shampo från kicks. 


3 nagellack från seppälä (syns inte på bilden men ena är mörkblått andra är glänsande blå och den tredje är plommonlila) Och nej jag vet inte varför jag köpte två blåa nagellack? fick nån konstig impuls. 

Fick även en ögonfransböjare med mig hem och dessa två testers. Första är en färgad dagkräm från Lancome och den andra en "peeling" från Biotherm. 

Inga kommentarer: