söndag 8 januari 2012

Sensai Liquid Eyeliner

Om någon någonsin ever funderar vad ni skall köpa för eyeliner så är era problem lösta! Jag har hittat min soulmate! Förr hade jag en dip liner som jag kämpade med i typ en halvtimme varje gång jag ville lägga party makeup. Linjen blev aldrig rak och jag klottade ner alla ögonfransar varje gång. Denna mirakelpenna behöver man bara dra ett streck och så klart. Man kan laga huru snygga å fina streck man vill å i vilka former som helst. Helt fantastisk. Den är dock lite dyr nog, men totally worth it! (okej faktiskt så var mamma jättesnäll och ville betala min då vi var ute på shoppingrunda, men jag skulle nog mer än gärna lägga mina egna pengar på denna). Den har en "färgpatron" där inne som går att byta så man behöver inte köpa ny penna när den är slut utan bara färg.

Den sitter även som sten och går sen att bara tvätta bort med vatten. Awesome produkt!
Nåja! färdigt reklamerat för idag! Nu skall jag och mina perfekt linade ögon fara iväg och handla :D

Inga kommentarer: