torsdag 12 januari 2012

Ostrullar

Äter ni också ostrullar? ostrulle är en ihoprullad ostskiva med smör inuti, man kan förstås alternativt lägga med annat pålägg också om man vill. Ganska bra LCHF snacks. Gott är det också! Mamma berättade idag om en ny variant med skinka och där osten är smält. Låter som något som borde testas (; Men idag nöjde jag mig med några vanliga hederliga ostrullar. 

Idag har jag inte hunnit göra så mycket annat än att sova äta sova jobba och äta igen. Resten av tiden har jag spenderat framför datorn. Jäkla häxbubbelspel på facebook som skall vara så svårt. Tror soffan aldrig fått så mycket stryk som nu när jag i frustration slår till i soffkudden lite nu som då! Hahahhaha :D Stackars soffa.
facebook spel drar verkligen inte fram den bästa sidan ur en (;

Ost är nog en av de bästa uppfinningarna nånsin! All ost är god...Mina favoriter är getost, brieost, mögelost paprika och chili ost och så vanlig gräddost. NOMNOMNOM OST! 

Men bästa är nog ostbricka, med ett gott vin och kex till. eventuellt frukt också. MUMS! 


4 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

FIN BILD ! :)

Sofia Troberg sa...

hahaha menar du faktiskt min ostrullsätande gubbe eller kommenterade du på fel inlägg? ;)

Min Naturliga Sida sa...

Klart jag menar din gubbe !! Han e för härlig !

Sofia Troberg sa...

Haha okejdå :D