söndag 22 januari 2012

Om tatueringar

Inatt drömde jag att jag skulle laga en tatuering på vristen. Först hade jag ingen aning om vad jag skulle laga och fick panik eftersom det snart var min tur. Sedan kom det som en blixt från klar himmel att jag ville ha ett ankare. Ett ankare på vristen? Undrar varför jag drömde så?

Har många gånger funderat på tatueringar och kommit fram till att om jag lagar en så skall den vara mycket liten å just typ på vristen så man kan gömma den. Och så skall den betyda nåt för mig också. Kanske min dröm var någon slags uppenbarelse och att det egentligen är meningen att jag skall laga ett ankare? Men de finaste tatueringarna jag har sätt så är fjäder tatueringar. Jag tror nog att om jag någon gång lagar en tatuering så blir det kanske en sådan. Eller en fågel...har sett många fina typ svalor eller liknande? ELLER varför inte en uggla? Det skulle ju vara lite coolt nog.

På tal om fjäderfän så var jag och grävde i mitt smyckesskin och hittade lite fjädrar att fota!






2 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Sååå fina bilder ! VERKLIGEN ! men en uggla skulle absolut vara det bästa alternativet ! :))

Sofia Troberg sa...

Tack mamma! Jonå du skulle ju kunna laga en uggla! Så kan jag laga en uggle fjäder (; haha