fredag 6 januari 2012

Om hud


Detta inlägg handlar om hud, eller rättare sagt det faktum att jag är i akut behov (och hjälp) av någon som kan något om hud. Eller så någon som kan tipsa om en ansiktskräm som verkligen ger fukt och lyster åt huden och reparerar dålig vinterhud? Jag är seriöst helt grå i ansiktet och jag orkar/vill inte använda massa foundation varje dag. Söker alltså nu en mirakelprodukt? haha, nämen om någon som läser detta kan berätta vad ni använder eller har hört att är bra så skulle jag vara jätte tacksam.

På detta lägger jag en gammal bild på mig :D eller... ja mitt ihopskrynklade fejs! (syns att den är tagen på sommaren or what?! :D)

4 kommentarer:

Anna sa...

brukar du peela huden? jag tycker det hjälper ganska bra :)

Sofia Troberg sa...

Jo brukar nog göra det emellanåt men jag tror inte min peeling är något att hurra för så kanske jag borde satsa på en bra sådan istället? :D har du nåt tips?

Anonym sa...

Om du vill ha en produkt som ger fukt åt huden så tycker jag du ska prova hydroptimale av sothys! det är en ganska dyr produkt men man behöver lägga jätte lite av det så den räcker länge :) det finns att köpa b.l.a på vao (skolan) på krutkällarvägen...jag går där på kosmetologlinjen o ja tycker den e bäst! :)

O nu på vintern e de bra att ha en fuktgivande ansikts mask 2 ggr/vecka också!

//Casse

Sofia Troberg sa...

Oj tack för tipsen :D