tisdag 17 januari 2012

Mascara

Hey tjejer (eller killar) jag behöver tips på en ny mascara. Har tidigare använt Isadoras Wig Wham mascara och den har varit bra. Men nu söker jag en mascara som förlänger fransarna och ger volym men inte kluddar under och över ögonen så att man ser ut som en panda efter ett tag. Jag antar det måste vara en vattenfast mascara då? Hahaha jag är så dålig på att välja smink. Vilka mascaror använder ni?



Så då kommer vi till nästa problem! Jag har inte hittat nåt sminkborttagningsmedel heller som jag gillat. Endera har de varit för feta eller så har jag blivit jätteröd kring ögonen efter användning.

Nu skall jag snart peeda iväg till praktikplatsen. Så om ni ser nån som står och svär och sparkar i en cykel som har kedjan avhoppad så är det bara jag, bli inte rädda :D

2 kommentarer:

Susie sa...

Nu e jag här och spammar igen! :D

i mascara väg rekommenderar jag Diors Iconi eller Youngbloods Blackout... volym ger dom inte så jätte mycket, men längd ger dom sjuukt bra och sådär! Inte de billigaste man hittar, men sjukt prisvärda.
helt vattenfasta är dom inte heller, men de håller bra,är "vädertåliga" och man blir inte pandaface!

Sofia Troberg sa...

Haha! Bara bra att du spammar :D Tack jättemycket för tipsen! Ska kollas upp :D