lördag 14 januari 2012

Skönhetsprodukter

Jo nu blir det ett sånt här ytligt inlägg igen! For till loppis och stan idag med Mia med så smutsigt hår å så ful i fejse som jag bara kan bli så ja måste väl kompensera detta då med att blogga lite om ytligt crap.

Denna mineral foundation blev jag tipsad om av en kollega. Undrar nu om nån annan har testat denna? eller har hört något om det? Skulle gärna vilja veta om detta eller om I.D  bare minerals är bättre? 

Denna foundation blev jag tipsad om av personalen på kicks. Fick även hem en tester, men korkad som jag är så har jag tappat bort den. suck....

 Detta överlack funderar jag på...
eller detta?

Revitalash har ju många bloggat om...undrar om det faktiskt fungerar? Hur awesome skulle det inte vara med längre och tjockare ögonfransar? även ögonbrynen skulle jag vilja ha tjockare. 

Nåja, jag tar gärna emot tips eftersom jag är vanlig dödlig studerande och inte riktigt har råd med att köpa femtielva olika produkter :D 

2 kommentarer:

Susie sa...

Testa HELT KLART youngbloods mineralpuder! mycke bättre än bare minerals, dels har YB bättre nyanser och sen har jag och flera jag känner haft problem me att bare minerals börjar klia t.ex. då man får varmt, men de gör int YB.. så jag rekommenderar de starkt!

Sofia Troberg sa...

Jo funderar nog att satsa på det nu när många som är inom din bransch har tipsat om det :D kan ju inte gå fel då tycker man!