tisdag 10 januari 2012

Mossig dag

Min dag kan beskrivas med ett ord: Mossig
Vad detta betyder vet jag inte riktigt men jag tyckte det var en perfekt beskrivning av dagen.
Dagen började helt fel! Var meningen jag skulle stiga upp tidigt men det sket sig eftersom varken jag eller Kristian numera vaknar av våra telefoner fastän båda tjuter jättehögt och har jätteirriterande väckningssignal. Nåja sedan har jag praktiserat och ätit resterna av fisksoppan från igår..alltså så sjuuukt god! Men eftersom jag är ett stort matvrak så har jag ännu ätit en dönerkebab nu såhär på kvällskvisten. Dönerkebab går att köpa på Pizzerian Diana på handelsesplanaden (i Vasa då) och innehåller endast kebabkött, ost, fetaost och den vita och röda såsen. Detta är ett superbra skräpmats alternativ för oss kolhydratskygga människor.

Eftersom mossa var temat på min dag så blir det alltså också en mossig bild. (man bara som..wtf?!)

Inga kommentarer: