torsdag 8 mars 2012

Tröst-choklad

Eftersom min förkylning vägrar ge med sig så bestämde jag mig för att trösta mig med choklad. Så jag har både legat i soffan med en chokladansiktsmask och ätit kladdkaka. Som tack för chokladen så gav min kropp mig mer feber. Otroligt orättvist tycker jag. Håller alla tummar och tår för att jag mår bättre i morgon. Brukar inte vara sjuk såhär länge. Är redan rastlös av att ha legat i soffan en dag. Min huvudvärk har lättat i alla fall. Hade både värk runt ögonen i pannan och i nacken tidigare idag. Aj aj



Fick tulpaner och mat av Kristian på 4 års dagen (och kvinnodagen). Tack söta!

2 kommentarer:

Anita sa...

Jag har också haft influensan så jag vet hur det känns! Krya på dig :)

Sofia Troberg sa...

Usch då! Jo nej det är ingenting att hurra över. Men skönt att den är förbi för dej :) Tack ska du ha!