måndag 26 mars 2012

Alanya i fönstret

Jo jag vet att ni alla nu tänker "YES mera bloggande om hennes underbara växter, awesome precis vad alla vill läsa om" Så snällt. tack :)

Haha nämen skämt åsido så tänkte sådär för omväxlings skull lägga upp några bilder på mina alanyabönor som gror och växer på fullt i fönstret. Sedan om nån skulle råka vara en trädexpert eller en exotiska växter nörd eller en dendroid (höhö) eller annars bara smart så berätta gärna om ni skulle råka veta vad det är för nåt jag har plockat med mig hem från alanya (;



3 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Haha, jag gillar faktiskt att se bilder på hur dina plantor utvecklas... :D

Sofia Troberg sa...

haha vad bra :D Då har jag ju nån att skriva för iallafall ;D puss

Malin Nyman sa...

Precis, nånstans inom mig ligger dendär naturnörden nog ännu och gror ;)