torsdag 29 mars 2012

Lite om idag.

- Jag har sån energi idag. Det måste utnyttjas direkt med att fara ut på lenkki innan jag fastnar i soff-träsket.
- Idag slog det mig att jag bara har 5 dagar kvar på min praktik. Otroligt trist! :/ Jag vill inte alls sluta där. Synd att det bara är 6 veckor per ställe :(
- Idag känner jag för att hämta dönerkebab och inte alls behöva laga någon mat. (Jo, börjar bli stammis där)
- Idag bestämde jag mig också för att skippa pampas. Om jag jobbar denna lördag så är jag istället ledig på påsken och jo jag är hellre ledig på påsken. Dessutom är både jag och Kristian världens fattigaste fatilappar just nu. Haha
- Tycker dock det skall bli jättekul med kortspels och lite andra games med Daniel och TG på Lördagen ( Ni minns vem som vann överlägset förragången suckers...:D )
- Idag känner jag också för att kramas massor med min fina Kristian.

Det var ungefär de... de. jo. Lägger upp den lätt snyggaste bilden på mig ever från då jag och Jenny var på stan och absolut inte fjantade oss på H&M. Jag tyckte jag hade hittat vårens ultimata look? Det tyckte inte Jenny så hon skrattade och tog foto på mej :(((

Inga kommentarer: