fredag 30 mars 2012

Meanwhile at skolhusgatan

Då alla andra är ute och firar Pampas nationaldag så sitter jag hemma med ont i halsen och planterar om mina älskade små plantor till större krukor. Hoppas att de överlever fastän jag är helt yr och råkade dränka några. Skulle i för sig gärna vara ute och fira jag med...så var också planen ända tills jobb, pengabrist och allmän dödhet tog emot.

Min dag har bestått av följande spännande händelser:

- Ont i halsen, stegring och ont i kroppen.
- Intag av burana
- Cirkus Florentino
- Pyssel
- Hesburgermat
- Spydde upp Hesburgermat....(tydligen ville inte kroppen alls att jag skulle tröstäta kolhydrater idag fastän jag var krasslig och hjärnan så gärna ville ha det...suck!  what a waste of money)
- Varit halvdöd
- Mer intag av burana
- Fick frustrations attack av att bara ligga i soffan och vara ynklig så jag och Kristian planterade om mina love plants.
- Nu skall jag gå och duscha för det orkar jag verkligen inte göra i morgon då jag skall stiga upp klockan 6.

Nåja! Har bara en sak att säga om denna dag ---->

  ( Bilden har jag lånat från ett väldigt nördigt forum)

Inga kommentarer: