söndag 18 mars 2012

Cykeltur och några funderingar.

Idag har vi varit ute och cyklat. Först till loppis och sedan vidare hem till mamma och pappa som bjöd på mat. Efter maten satt vi oss vid solväggen och drack kaffe/te. 

Jag och mamma.
 Leia
 Kristian och Pappa
 Simon
 Jag
Förövrigt har dagen gått ut på att hata allt som låter, rör sig och överhuvudtaget existerar. Vet inte varför... bara varit en sån dag. Konstigt nog eftersom jag vaknade med solskenshumör och sedan mitt i allt så ändrade de bara. Eller konstigt och konstigt...ganska normalt kvinnosyndrom antar jag (;

Saker jag funderar på just nu:

- Klippa page eller inte klippa page? Ångrar jag mig eller blir det fint? Seriöst...behöver råd här? (;
- Laga mat ikväll eller fara efter hese sallad?
- Varför kvinnor måste lida av pms..... (Insåg just att det troligen är orsaken till mitt svängiga humör och min gnagande huvudvärk jag känner att försöker motarbeta mitt nyss druckna finrexin)
- Om jag skall färga håret ännu ljusare eller vänta på att solen bleker det.

3 kommentarer:

kröbs sa...

Hej Page soff!
Nu tycker ja att vi satsar på att få i oss nå mat, sedan kan ja ta å klipp ditt hår så att de e page 8)

Anna sa...

kan du färga ditt hår nå ljusare? blir typ vitt då? :D

och jaaa, har du jätteslitet sku ja klippa av de men annars sku ja låta de va. fint me långt år :)

Sofia Troberg sa...

Jonå det är just det att det bara går av hela tiden för att det är så slitet. Jag försöker ju få långt hår. Men det går inte då det är så ojämt.

Haha nejnå, men om jag skulle klippa page skulle jag vilja ha mer isblondt hår än så som det är nu. Dessutom ser mitt hår mycket ljusare ut på foto än vad det är i verkligheten :D