lördag 10 mars 2012

Lördagsoutfit

Undrar om man kan inviga nya vårjackan idag? Det är ju som 7 plusgrader där ute? Idag har jag iallafall på min en tröja med hål vid axlarna och en halsring. Min webcam har nått nya höjder av suckyness.


Nu skall vi snart fara in till stan. Bara Mr "Ja lovar ja e hem till senast 11" sku kom hem snart. Jag menar jag vet att jag är en tidsoptimist och tror jag har ett par minuter längre tid på mig än vad jag egentligen har. Men man får hitta på ett helt nytt ord för Kristians tidsuppfattning. Haha! De e som " du måst va klar prick 11 för då kommer ja efter dej" Jaaa....har sitter ja nu då och ha slösat dyrbar "se på friends tid" till att fixa mig. Karar......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du e dum

Sofia Troberg sa...

Smoooooth Kristian verkligen (; Haha du e söt!

Anonym sa...

int va e kristian 8)

Sofia Troberg sa...

Alltså din tönt...jag sitter bredvid dig i soffan! :D