torsdag 8 mars 2012

4 år tillsammans

Idag har jag och Kristian varit tillsammans i 4 hela år. Helt fantastiskt att ha fått dela så många år med en sådan underbar person som min Kristian. Här kommer en helt fullt normal bild på oss. Jag tror den togs i Helsingfors hos mina kusiner för nåt år sedan. Jag älskar dej Kristian. 


Något firas blir det knappast idag eftersom jag fortfarande är sjuk och Kristian måste vara i skolan hela dagen. Idag har jag smällhuvudvärk dessutom och feber igen. Måste vara hemma från praktiken idag och vila. Känns surt men nu kanske jag blir frisk nån gång. 

4 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Weee, grattis till er! Puss!

Sofia Troberg sa...

Tack Malin <3 :D

En som är nyfiken sa...

Hur träffades ni? :)

Sofia Troberg sa...

Vi kände varandra från förr nog och så plötsligt klickade det bara :) Har skrivit lite om det nog i ett tidigare inlägg.