lördag 17 mars 2012

Klippa av håret?

Jag funderar seriöst på att klippa av mitt hår ungefär till axlarna eller kanske lite kortare, rakt av bara. Orsaken är att jag förr i tiden hade väldigt uppklippt hår vilket nu har lett till att det vägrar bli jämnlångt på grund av slitage. Så nu har jag en teori om att ifall jag klipper av håret utan att klippa upp det alls och låter det sedan växa ut så blir det tjockt och långt om nåt år. Vad tror ni?

Sedan kan de ju hända att det nöts iallafall och inte alls blir så som jag tänkt och då klipper jag av det helt i onödan. Hittade gamla bilder från 2006/2007/2008 på då mitt hår minst sagt var ganska så annorlunda än vad det är nu. ( Jo jag var ganska bra vän med photoshop och 500 lager smink på den tiden)

Tog bilderna från daywiews så de är jättehemsk kvalitet. Här hade jag inte rött hår utan jag hade lekt med min bästis photoshop.
 Ganska kort, ljust gyllenbrunt(?) hår med slingor. 
 Ganska samma frisyr i annat ljus med sönderfotoshoppad hud och fjortis pose! Awesome....
 Här tror jag att jag försökte efterlikna en porslinsdocka. 
 Hehe blåögd liten 16åring. 

Inga kommentarer: