söndag 31 oktober 2010

Söndagsångest!

Hade fondue middag med familjen igår! Supergott som vanligt. mycket kött, mycket rödvin, och mycket choklad! mums.
For sedan till Mia på förfest, och sedan till sky. Det var kanske inte en av mina bästa kvällar på grund av några orsaker som jag inte tänker tråka ut er med nu, men sällskapet var ju super och det var ganska så mycket folk ute!
Idag har jag spenderat dagen framför datorn och friends medan jag har väntat på att Kristian skulle vakna upp ur sin krapula-koma som han tydligen låg i tills typ klockan 3!
Kom just hem från amarillo, for på en välbehövlig kaffe och limsa med tjejerna. Nu borde jag läsa på tent, vet inte hur jag skall få motivation till det, men kan ju hoppas den dyker upp så småningom.

Imorgon byter det månad...? alltså vart tog sommaren vägen? Det är snart jul? tiden går lite för fort nu tycker jag. Och jag har alldeles för mycket skolarbete att göra. usch fy.

Inga kommentarer: