onsdag 6 oktober 2010

holy wc-papper!

Jag har ett stort och ganska pinsamt problem! Jag är grymt kissnödig...och det finns inga wc-papper kvar! För att kunna gå på wc måste jag alltså gå hela 3 trappor ner till siwa för att köpa nytt papper. Och jag är lat idag, jag orkar inte! Grymma problem. Haha, nåja, jag måste väl....om en stund.

Jag har en dröm om långa fina naglar med vackert nagellack på! Min dröm brukar bli till en tiondel besannad sådär en gång om året då EN nagel orkar växa sig längre utan att gå av...
Därför frågar jag er som läser detta, Vet nån hur man gör för att naglarna inte skall brista hela tiden? och har nån någå tips på ett bra nagellack som håller i några dagar utan att det lossnar?
Det jag har nu så kan man dra bort...hela färgen på nageln.. på en gång! hmm bra skit.

Kan nån annars dela med sig lite motivation till att börja springa igen? Jag har tappat den nånstans där mellan othello bullarna och soffan. Stöööööööööön!

Nej nu....wc-papper! å FORT.

3 kommentarer:

Becka sa...

B-vitamin e bra för naglarna.. :P ..å Make Up Store har superbra nagellack, dock kostar di ca 15 €.. :/

Christina sa...

Jag använder Mavalas nagellack, för flaskorna e små och behändiga, sen har jag överlack av samma märke. Fungerar riktigt bra.

Har själv också samma problem med att naglarna går av, men har funderat på att försöka få i mig mer "nyttooämnen". :)

Sofia Troberg sa...

tack för tipsen! :) läste också att citronsaft skulle hjälpa? Kanske man borde prova det också :p