söndag 3 oktober 2010

Det där lilla extra.


Ibland känns de som att man bara vill sjunka ner i ett hål i marken och stanna där tills allting känns bra igen. Känslan sedan när man kryper upp ur hålet och ser verkligheten i ett nytt ljus är helt fantastisk. Lite som en aha-upplevelse bara att det känns ännu bättre.

Min helg har både varit den sämsta jag har varit med om på länge...men också den bästa.

Just nu sitter jag hemma i lägenheten (som är lite mer flugfri efter att vi dammsugit upp jävlarna i en nylonstrumpa och mosat dom). Kristian står i köket och kockar mat, jag får inte gå dit...det är tydligen en överraskning. Vi har spenderat hela dagen med varandra...det behövdes.
Vi har sovit lääänge, sedan blev jag bjuden på mat på amarillo! (Ja, min kar står för all mat vi äter idag). Sedan så har vi också varit på långpromenad och fotograferat! Underbara höstfärger är det där ute nu.

ooooh, det doftar helt underbart från köket...! Jag väntar med spänning.

Jag är jätteledsen för att jag inte kunde komma och fiira ciila och träffa mina vänner igår :/ verkligen... jag ville det så mycket.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad har hänt? :( kram!

Sofia Troberg sa...

Inget allvarligt! Haft en jobbig helg på grund av lite olika orsaker :/ Inget jag vill skriva rakt ut i bloggen om :)

Men det har rätt upp sig nu så det är nog lugnt! ^^ Det var de jag menade om att halva helgen har varit bra.