lördag 16 oktober 2010

Tummen :(

Stackars tummen....Kristian sträckte fram platt-tången åt mej...jag tog emot den reflexmässigt utan att tänka på vad det egentligen var han sträckte fram...tog några sekunder innan jag kom fram till att jag höll i en 200grader varm keramikplatta. GREAT!

Resultat: Bränd tumme med stor blåsa på :( som svider som fan.

Men 40års festen var bra, och god mat bjöds det på! Och så har jag återigen konstaterat att jag har världens sötaste kusiner.

Mamma var snäll och köpte lax och maletkött åt oss på ABC ! Jag tänker nämligen prova på mamma och pappas diet, Atkins metoden! Man får äta allt gott som kött å fisk å ägg å ost å smör å räkor. Måste bara lämna bort bröd och pasta och potatis och sånt. Svåraste kommer helt klart att vara potatisen...jag älskar potatis.
Detta gör jag främst för att jag hatar att ha uppsvälld mage, och mamma sa att man aldrig har uppsvälld mage om man äter enligt denna metod. orsak två är för att få bort sommarens extra othello kilon! Att jobba på bullafabrik är inget bra sätt att hålla formen kan jag informera.

Inga kommentarer: