tisdag 5 oktober 2010

Skolan

Sitter i skolan! Har föreläsning om tritonia och hur man lånar böcker! Det är säkert jätteviktigt och bra att kunna, men min hjärna orkar inte ta till sig någonting idag. Dessutom är min mage så tom så mina magkurr ekar extra mycket!

Igår var jag ledig och var hemma! Fick alla mina skolarbeten lagade, och dessutom släpade jag min lata röv upp från soffan och gick på stan en stund med Irene. hittade en jättestor mysig halsduk från H&M, och så köpte jag två fina t-paitor åt kristian!


Sådan halsduk köpte jag! jättestor och jättemysig! Perfekt för vintern.

Ikväll skall jag ut å gå! och hoppas att det inte blåser så mycket. skulle vilja hinna fota nu när det är så fint där ute. men då de ska bli så snabbt mörkt..! Nåja... nu börjar mys-tiden komma! Då jag kommer att bli ljusgalen igen å köpa några ton olika färgers ljus som jag sen aldrig hinner bränna upp :D

Inga kommentarer: