måndag 4 oktober 2010

Word

Skulle jag kunna ta ut word från datorn och slå det på käften så skulle jag garanterat göra det! Jag är så grymt förbannad nu så jag nästan sitter och skakar! Jag steg upp tidigt för att finslipa mina skolarbeten som skall skickas in idag... och nu sitter jag här med ett word som vägrar funka som ett vanligt skrivprogram... utan nej.. den tar bort texter lite när den tycker, och flyttar lite hur det vill...! HELT KIVA!

Min överraskningsmat som jag fick igår av Kristian var helt underbar! När den typiske finske mannen lagar mat så blir det oftast något i stil med.. franskisar och knackkorv i ugnen... eller ett nummer till kotipizza! Jag blev helt rörd när kristian hade lagat och stekt potatisplättar åt mej...med jättegott maletkött till. Det var helt super! Inte ens jag skulle ha sån fantasi :D
Måste skryta lite på min duktiga kock.

Nu skall jag fortsätta att perkla mig över word!

Inga kommentarer: