fredag 15 oktober 2010

Shopping

Checklista

- Skor (svarta,simpla,billiga från H&M)
- Halsduk
- pälshalsduksgrej
- billig t-skjorta
- Mössa
- Nagellack
- krit/tusch tavla att skriva på!
- Amarillo mat (omnomnomnom)
- En kopp te (Ja jag har börjat dricka te istället för kaffe)



Har kanske planer för mina nya skor... om man skulle kunna pimpa upp dem med något fint smyckesliknande...eller helt enkelt lite päls? (; Men jag tycker nog om dem bara som enkla svarta också, så det måste vara något som går att ta bort isåfall.





Ehh... egobild i omklädningsrummet! Jag köpte mössan,t-skjortan och pälsgrejen...men inte koftan.

Jag gick in till stan! Det snöade...

2 kommentarer:

kribe sa...

Va fina grejjor du har köpt!

Du är söt

Sofia Troberg sa...

Hödu kribe :DD
Du ha redan sett alla mina grejer pucko (; men tack, och du är också söt!