fredag 5 november 2010

Brrr!

Idag har jag varit vikarie på dagis igen! Det är nog sååå roligt att jobba med barn!
Imorgon skall jag och Kristian fara till hem till dragnäsbäck en sväng, och sedan till tölby! Så det blir föräldrar för hela slanten (; Tänkte passa på att fara hem till mina föräldrar och hjälpa till att sköta mina otroligt söta kusiner som kommer på besök! Får se om det blir nån utgång sedan på kvällen.

Nu väntar jag på att Kristian skall komma hem, vi skall fara in till stan och handla!
Jag är i stort behov av strumpor! Jag kan inte förstå vart de tar vägen hela tiden?
Jag är också i stort behov av skor....vinterstövlar främst! Det är helvetes kallt där ute nu, hade mina annars varma och sköna lenkkare på idag, och jag frös nästan tårna av mig.

festkläder e nåt jag inte köpt på länge...Nu borde jag verkligen köpa några nya fina trasor att slänga på mej (; hihi

Inga kommentarer: