torsdag 7 oktober 2010

Synd-om-mej-dagen!

Jepp! Idag känner jag mig som en liten ynklig nykär tonåring vars pojkvän har åkt iväg lååångt lååångt borta! Så är ju förstås inte fallet, utan han befinner sig just nu på ett tåg påväg hem från Tammerfors (; Jag har varit utan honom i några timmar längre än vanligt! Haha.
Men nivet, dåligt väder,mens,mörkt där ute, ont i kroppen, lång skoldag (och allmänt synd om mej) alla dessa faktorer så gör att jag saknar min pojkvän så mycket, och är i väldigt stort behov av att ligga och kramas i soffan NU! :(
Liten uppdatering: Jag fick en plötslig släng av den fruktade "duktighets-sjukan" och började laga skolarbeten helt utan att deadlinen är i morgon eller att nån tvingar mej... helt otroligt.
Nu känner jag mig mycket bättre... och snart kommer kristian hem.

Nu skall jag fortsätta att läsa på min nya favorit hemsida Finlex.fi! (för de som inte vet så är det finlands lag)

Om nån skulle ha sagt åt mej förra året att jag om ett år skulle sitta hemma på en tosdagskväll då det är ledigt i morgon och läsa finlands lag helt frivilligt... så skulle jag ha skrattat....hostat lite... och skrattat igen. Endera håller jag på att utvecklas och bli supersmart eller så inbillar jag mej att jag blir supersmart, eller så är jag bara så korkad och rastlös så det är enda alternativet. Hmmm :D

I vilket fall som helst så tänker jag lägga upp en bild på världens sötaste Kristian!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

DUKTIT SOFFI :D och fin bild på masken! ja ha btw nominera dej... (kolla min blogg) ;D

Sofia Troberg sa...

Oh crap :D ehum.. jamenar tack :D
Skall genast kolla (;