fredag 8 oktober 2010

Hatt(i)fnatt!

Köpte denna hatt på loppis för en tid sen! Jag tycker den är perfekt för dagar då man inte orkar fixa håret :D Men jag är inte van att bära denna typ av hatt! Måste helt enkelt lära mig! sommarhattar brukar jag ha, men denna är lite mera höst (;

Vad skall man göra idag? dåligt väder, ingen motivation, trött, hungrig, och otroligt irriterad på att jag inte får reda på någonting! Stön....snälla nån ge mig motivation till att börja springa igen! Jag känner mej latast istan.

3 kommentarer:

Lena sa...

Uuuuuut och jooooogggaaa Sofiiiiiaaa! :D haha, bra försök till att ge motivaion, haha!
Btw, kan du boka in en långprommenad med mig söndagen den 24 oktober. Är hemma i Vasa en snabbis söndag-måndag innan jag flyttar till hollandia på tisdagen och vill ju hinna träffa dig!! right?! :)
PUSS!

Sofia Troberg sa...

haha :D tack Lena!
Jo det går säkert bra!:D jo vi måste hinna träffas innan du far!! <3

Min Naturliga Sida sa...

Du är fin i din hattifnatthatt !