fredag 22 oktober 2010

Fredagsmys!

Jag är jättetrött! Måste försöka hålla mig vaken tills Idol-resultaten är klara ;) Haha, kan ju inte missa vem som åker ut i idol? eller hur?
Nåja, några minuter till !

Idag har jag varit med mamma ut och gått i skogen, sedan var vi och kollade lite i gw-galleria. Hittade bara två stycken ringar från lindex. Har inte köpt ringar på evigheter så nu var det dags (;
Jag och Kristian har lagat mumsig wok till middag idag! UUURGOTT!

Annars? har nån någå tips på nån hårfärg som verkligen håller och är bra...borde färga håret igen...är blond nu, och kommer nog att fortsätta med det ännu. Skulle vilja ha en naturlig blond färg, askblond....men lite ljusare! Hittade en som jag tyckte massor om! Men den for ur efter bara några tvättar...kestoväri in my ass!

1 kommentar:

Krille sa...

DSC_1741.JPG DSC_1748.JPG DSC_1753.JPG DSC_1771.JPG DSC_1801.JPG DSC_1805.JPG
DSC_1744.JPG DSC_1749.JPG DSC_1763.JPG DSC_1787.JPG DSC_1804.JPG DSC_1806.JPG

Domdär sko ja no vila ha :)