torsdag 30 september 2010

Vila i frid Hamilton!


VILA I FRID HAMILTON

Våran söta hamster finns inge mera :/ Han blev nog gammal, eller så blev han snabbt sjuk. Igår sprang han omkring i buren som vanligt? :( Skall snart fara till Dragnäsbäck och ha begravning i Trollskogen där alla andra husdjur jag hade som barn ligger begravna.

Vill inte sova i lägenheten inatt. Vi har såna grymma problem med bananflugor nu! förstår inte varifrån de kommer? De är överallt...i massor! Har inge smutsig disk, inge roskisar, inge frukt framme? Och hamiltons bur är nu på balkongen :( Det är så äckligt...Klarar inte av att vara i köket och laga mat. Har leidon av denna lägenhet...

Har ett ton med skolarbeten att göra, men just nu har jag ingen motivation alls att börja med någå sånt. Vill bara lägga mig ner i en flugfri miljö och krama Kristian!

...Känns som om allt är mitt fel, känns som om det är mitt fel att hamilton dog, och att lägenheten är invaderad, och allt... :( Varför klandrar man alltid sig själv?

Hoppas du har det bra i Hamsterhimlen Hamilton <3