lördag 1 maj 2010

GRATTIS ÄLSKLING!

GRATTIS KRISTIAN 21 ÅR!

Idag fyller kristian 21! Av mig har han fått kläder och en liten leksaksmotorcykel i plast ;) haha! Och ägg och bacon frukost såklart. Tidigt i morse så plingade det på dörren och in kommer kristians mamma och lillebror med en ny fin cykel åt Kristian. jättesnygg var den!
Det blev Ollis igår, och förfest hos Adam. Jag hade riktigt kul trots att jag stressade som en idiot före ;)
Vi gick hem lite över 2.

Just nu så har vi just kommit hem från torget! vi har varit och kollat på bilparaden, köpt godis, och ätit subway. Ikväll är planen att inte ha nån plan. Har ingen aning om vad jag skall göra, förutom att spendera den med mitt födelsedagsbarn <3 Han är bossen idag :D (för omväxlings skull :DD) haha!


Här är jag idag! Glad,blommig,lite smått krapulantisk! Precis så som man skall vara på första maj. Sedan när man förbereder sig på en heldag ute i solskenet med mat och dricka och ballonger och serpentiner så kollar man ut genom fönstret och möts av regn,rusk,grått,grått,grått och åter grått! Iskalla vindar dessutom!
Allt partyhumör försvann på en gång. De har lovat att det skall klarna upp nu till kvällen? hoppas det!

Blörk! Nu skall jag gosa ner mej med kristian...eller...eller äta resterna av min subway... hmm...svårt val ;D

Inga kommentarer: