fredag 21 maj 2010

Med sommar kommer småkryp!

Detta är inte en muterad gris, det är en mal :D


YES! Äntligen har mina favorit linslöss börjat dyka upp! Jag pratar alltså om alla småkryp som kryllar å på!
Okej alla är inte så söta och oskyldiga... exempelvis myggor,bromsar,fästingar,getingar och framför allt.. BLADLÖSS! Fyfan vad många de är i år!Igår var vi i tölby och jag passade på att fota några små krabater.
Synd bara att bloggen gör bilderna så dålig kvalite!

Idag är det fredag! Skönt. Vädret har blivit svalare, men solen skiner ännu.
Kristian sitter och läser Svenska modebloggares bloggar...Hmmm, undrar vad som flygit i honom? Måste vara dedär kvinnliga generna som spelar honom ett spratt :D

Huh, detta inlägg börja jag skriva typ klockan 5! Sedan somnade vi och vaknade typ 7! bra powernap :D
Vad händer i morgon? Någon som har några planer på utgång eller nåt? :D

Nu kom Daniel och TG hit :D vi skall ha lite kortspels games (; Haha!

3 kommentarer:

Malin Nyman sa...

bra macrobilder soffipropp! :D

Sofia Troberg sa...

tack :)

Min Naturliga Sida sa...

Oj va fina ! jag blir riktigt avis på din kamera och talang (fast den har du väl fått av mej !! Hahaha )