lördag 8 maj 2010

Kings & Queens

Idag har jag ätit på Kings & Queens! Det är nog Vasas bästa matställe! Jag har aldrig någonsin ätit där och blivit besviken. Varenda gång jag äter där så blir jag lika förundrad över hur maten kan vara så god? UNDERBART!
Idag var det speciellt god mat dessutom tyckte jag.
Före denna smakupplevelse så gick jag och Kristian på loppis! (eva och adam). Hittade ett stort silvetfat, ljusstakar, och två lila vaser. Jag diggar sådär stora silverfat som man kan lägga stenar och ljus på.
Jag älsklar att gå på lopptorg och köpa saker som inte längre duger för andra (; Haha, tänk så fina saker man kan hitta.


På bilden är toppen på vår bokhylla! Växten har vi fått av kristians mommo och moffa, Stor svart vas från plantagen med videkvistar, små ljuskoppar från platagen och loppis, och så de två lila vaserna som jag köpte idag.
Just nu så har jag äntligen satt mig i soffan! Vi har städat som galningar senaste 1 och en halv timmen.
Snart får vi besök av joni och hannes ! måste ju städa upp denhär lägenheten nålite. (Den såg ut som ett fall direkt taget ur sveriges tvs "rent hus" ) Men nu glänser den fint igen. Oh nou, nu kom våra gäster! tur att vi hann städa (; haha. Idag när jag och kristian hade eftermiddags nap, så gissa vad vi vaknar av? en HELVETES stor humla som surrar och på i sovrummet? påriktigt? har typ sett högst 5 humlor i vår, och den fetaste måste förstås hitta in genom vårat fönster på 3dje våningen. stön..... :D

Här är våra nya lampa som vi har i hallen.

Översta bilden är tagen med blixt så man ser inte de coola mönstren som lampan gör på väggen!
Undre bilden är tagen direkt underifrån utan blixt ! Ser ganska häftigt ut.

Kolla vad små söta gerbera de hade på Prisma! fina färger också!

Nu skall jag avsluta detta inlägg och vara lite social! dessutom är jag sur för att min blixt inte fungerar på kameran (batterierna är slut) och jag får ingen bra bild på min telefon..BUHU! :D
Hejsvej

2 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Va fint det blev ! Du e en riktig loppisfyndare ! Och va fina bilder du lagt in i bloggen. De e riktigt roligt att läsa och titta !

Malin Nyman sa...

wooow va häftit de sir ut me lampan o taket! coolt :D